GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha a mobilszolgáltatásra vonatkozó szerződésemet hűségidőn belül felmondom, mennyi kötbérrel kell számolnom?

Akciós havi díjas készülék vásárlásakor, vagy havi díjas hang és net díjcsomag költési szintre vállaltál két éves hűséget, akkor előfizetésedhez a szerződésben foglalt ideig kötbér kapcsolódik.

A kötbér összege függ az igénybe vett kedvezmény mértékétől, továbbá meghatározó az is, hogy vállaltál-e külön hűségidőt a korábbi készülékvásárlás során a díjcsomagra is.

A kötbérterhelés az alábbi esetekre vonatkozik:

  • a határozott idejű szerződés időtartama alatt kéred a megszüntetést, vagy
  • 6 hónapnál hosszabb ideig szünetelteted az előfizetésedet, vagy
  • előfizetéseden - például számlatartozás miatt - sor kerül a bejövő, kimenő, és roaming forgalom tiltására is.

Ha tarifakötbér is tartozik előfizetésedhez:

  • a 2 éves határozott idejű szerződés lejárta előtt nem válthatsz a vállalt költési szint alatti hang és adat díjcsomag kombinációkra, ellenkező esetben kötbér megfizetése szükséges. Amennyiben korábban új előfizetést vásároltál készülék nélkül, és nem vállaltál hűséget az új hang és adat díjcsomag-kombináció költési szintre, akkor a szerződés felmondása, illetve 6 hónapnál hosszabb ideig tartó szüneteltetése esetén bruttó 5000 Ft-os kötbér-fizetéssel kell számolnod, mely a belépési díj összegével egyezik meg.

Tekintettel arra, hogy minden szerződés egyedi, az előfizetésedet érintő kötbér mértékét számos - a saját előfizetésedre jellemző - tényező befolyásolhatja, ezért a személyre szabott tájékoztatás érdekében javasoljuk, hogy a kötbér pontos összegéről érdeklődj e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott igény csatolásával. Levélíráskor kérjük, válaszd az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriákat.

Domino készülékcsomagoknál hűségidő és ehhez kapcsolódó kötbér nem terheli az előfizetőt.

Fontos információ! A szerződés felmondása után várhatóan keletkezik még egy törthavi, befizetendő számlád, mely a számlázási időszak első napjától a szolgáltatás kikapcsolásának napjáig tartó havi- és forgalmi díjakat tartalmazza.

Amennyiben elektronikus számlát választottál, akkor a megszüntetés után a legutolsó havi számlát postai úton küldjük meg címedre. Ennek összegét legegyszerűbben egyéni banki átutalással rendezheted.

Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!