Miért kaptam számlát, ha már megszüntettem az otthoni előfizetésemet?
A szerződés megszűnéséig esedékes havi és forgalmi díjakat (telefonszolgáltatás esetén) minden esetben utólag számlázzuk ki.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, ha a szerződésed pl. április 15-én szűnik meg, az utolsó számlád májusban fog elkészülni és az április 1. és 14. közötti időszak havi- és forgalmi díjait fogja tartalmazni.
A fentieken túl az utolsó számlád tartalmazhat még:
- késedelmi kamatot, felszólítási díjat,
- visszakapcsolási díjat, ha késedelmes díjfizetés miatt korlátoztuk, majd visszakapcsoltuk a szolgáltatásaid a megszüntetés előtt,
-
átalány kártérítési díjat, ha az előfizetésedhez biztosított eszközöket nem adtad le a felmondás után,
- kötbért, ha a megszüntetett szolgáltatásodhoz még tartozott hűségidő.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!