GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam számlát, ha már megszüntettem az otthoni előfizetésemet?

A szerződés megszűnéséig esedékes havi és forgalmi díjakat (telefonszolgáltatás esetén) minden esetben utólag számlázzuk ki.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, ha a szerződésed pl. április 15-én szűnik meg, az utolsó számlád májusban fog elkészülni és az április 1. és 14. közötti időszak havi- és forgalmi díjait fogja tartalmazni.

A fentieken túl az utolsó számlád tartalmazhat még:

  • késedelmi kamatot, felszólítási díjat,
  • visszakapcsolási díjat, ha késedelmes díjfizetés miatt korlátoztuk, majd visszakapcsoltuk a szolgáltatásaid a megszüntetés előtt,
  • átalány kártérítési díjat, ha az előfizetésedhez biztosított eszközöket nem adtad le a felmondás után,
  • kötbért, ha a megszüntetett szolgáltatásodhoz még tartozott hűségidő.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!