GYAKORI KÉRDÉSEK

Mobilszámomat szeretném megszüntetni. Honnan tudom, hogy kell-e ilyenkor kötbért fizetnem, és ha igen, mennyit és mikor?

Akkor keletkezik kötbérfizetési kötelezettséged, ha mobilszámod a határozott idejű szerződés (hűségidő) időtartama alatt mondod fel.

Tekintettel arra, hogy minden szerződés egyedi, az előfizetésedet érintő kötbér mértékét számos - a saját előfizetésedre jellemző - tényező befolyásolhatja, ezért a személyre szabott tájékoztatás érdekében javasoljuk, hogy a kötbér pontos összegéről érdeklődj e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott igény csatolásával. Levélíráskor kérjük, válaszd az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriákat.

Amennyiben a hűségidő alatt írásban jelzed megszüntetési szándékod, akkor a megszüntetés után a kötbérszámlát és a hozzátartozó csekket postai úton juttatjuk el címedre. Az összegnek a számlán megjelölt határidőig kell beérkeznie.

Ha üzleteinkben kezdeményezed a szerződésbontást, akkor az ügyintézés során is lehetőséged van a kötbér összegének befizetésére.

További fontos tudnivalók:

  • az előfizetés megszüntetésekor a részletfizetéssel vásárolt készülék hátralévő részleteinek egyösszegű befizetése is szükségessé válik (a kötbér mellett),
  • a Társaságunktól - 2017. október 20. előtt - vásárolt készülék a megszüntetés után is csak Telekomos SIM-kártyával használható (pl. Domino SIM-mel), azonban díjmentesen kérheted a hálózati korlátozás feloldását. A már kikapcsolt SIM-kártya nem aktiválható újra.

Utoljára frissítve: 2019. július 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!