Mobilszámomat szeretném megszüntetni. Honnan tudom, hogy kell-e ilyenkor kötbért fizetnem, és ha igen, mennyit és mikor?
Akkor keletkezik kötbérfizetési kötelezettséged, ha mobilszámod a határozott idejű szerződés (hűségidő) időtartama alatt mondod fel.
Tekintettel arra, hogy minden szerződés egyedi, az előfizetésedet érintő kötbér mértékét számos - a saját előfizetésedre jellemző - tényező befolyásolhatja, ezért a személyre szabott tájékoztatás érdekében javasoljuk, hogy a kötbér pontos összegéről érdeklődj e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott igény csatolásával. Levélíráskor kérjük, válaszd az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriákat.
Amennyiben a hűségidő alatt írásban jelzed megszüntetési szándékod, akkor a megszüntetés után a kötbérszámlát és a hozzátartozó csekket postai úton juttatjuk el címedre. Az összegnek a számlán megjelölt határidőig kell beérkeznie.
Ha üzleteinkben kezdeményezed a szerződésbontást, akkor az ügyintézés során is lehetőséged van a kötbér összegének befizetésére.
További fontos tudnivalók:
- az előfizetés megszüntetésekor a részletfizetéssel vásárolt készülék hátralévő részleteinek egyösszegű befizetése is szükségessé válik (a kötbér mellett),
- a Társaságunktól - 2017. október 20. előtt - vásárolt készülék a megszüntetés után is csak Telekomos SIM-kártyával használható (pl. Domino SIM-mel), azonban díjmentesen kérheted a hálózati korlátozás feloldását. A már kikapcsolt SIM-kártya nem aktiválható újra.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!