GYAKORI KÉRDÉSEK

Chat-ügyintézés során milyen adatokat kell megadnom az ügyintézőnek?

  • Általános kérdés megválaszolásához (pl. információ készülékekről, tartozékokról, szolgáltatásokról)  nem szükséges a személyes, szerződésedhez kapcsolódó adataid megadása.
  • Saját szerződéshez kapcsolódó konkrét kérdés megválaszolásához jogosultság-ellenőrzés miatt szükség lehet az MT-ügyfélazonosítód (otthoni előfizetésnél), vagy a mobil hívószámod (mobil szerződés esetén) megadására is.

Ilyenkor mobil hívószámodra, vagy a kapcsolattartó mobilszámodra egy egyszer használatos kódot küldünk ki SMS-ben, majd a megfelelő számsor chat-ablakba való beírását követően már személyre szabott segítséget adhatunk, például:

  • egyeztetjük szolgáltatásaidat, díjcsomagjaidat, hűségidőd lejáratát,
  • szolgáltatást érintő hiba esetén segítünk a megoldásban,
  • szükség esetén módosítjuk mobil díjcsomagodat is.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a szerződésedhez, vagy Telekom fiókodhoz kapcsolódó jelszavaidat semmilyen körülmények között ne add meg a chat ablakban, hiszen ezeket adatvédelmi okok miatt mi sem kérjük be Tőled.

Utoljára frissítve: 2019. július 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!