GYAKORI KÉRDÉSEK

Kérhetem-e a javítást, ha a meghibásodott készülékem már nem garanciális?

Amennyiben a készülék már nem garanciális, vagy annak meghibásodása nem rendeltetésszerű használatból ered, akkor a javítást a gyártói szerviz csak térítés ellenében vállalja.

A térítéses javítást közvetlenül a gyártói szerviznél kezdeményezheted. Kivétel ez alól, ha az adott gyártónak nincs magyarországi szakszervize vagy hozom-viszem (pick-up) javítási szolgáltatása. Ez utóbbi esetben Telekom üzleteinkben adhatod le az eszközt.
Telekom üzleteinkből a térítéses javítással beküldött készüléket a gyártói szerviz bevizsgálja. Ezt követően, de még a javítás megkezdése előtt egyeztetünk Veled a javítás várható költségéről a javításba vételkor megadott telefonszámon és e-mail címen. A javítási határidő ezekben az esetekben várhatóan 30 nap.

Amennyiben mégsem kéred a javítást, a gyártói szerviz 3000 Forintos bevizsgálási díjat számol fel, amelyet a készülék átvételekor kell kifizetned.

Utoljára frissítve: 2019. június 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!