2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Csak Telekom előfizetéssel érhető el a 4G Hang?

Magyarországon elsőként a Telekom vezette be a 4G Hang (VoLTE =Voice over LTE) szolgáltatást mely havi díjas mobil, Domino, blue mobile és MOL mobile előfizetők számára érhető el. 

A 4G Hangot használó Telekom ügyfelek természetesen minden belföldi és külföldi számot tudnak hívni, attól függetlenül, hogy a hívott fél 4G Hang szolgáltatással rendelkezik-e. A jobb hangminőség kizárólag abban az esetben tapasztalható, amennyiben a hívott fél is rendelkezik 4G Hang szolgáltatással.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!