2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik, ha elérem az Egyedi értékhatárt?

Az Egyedi értékhatár eléréséről egyéb elektronikus hírközlés útján (pl. SMS), esetleg kollégánk hanghívásban vagy levélben értesíti az előfizetőt, szükség esetén a számlázási időszakon kívüli díjfizetést követelt tőle, azaz hóközi számla kiállítására és korlátozásra kerül sor.

A korlátozás megszüntetésének feltétele a hóközi számla befizetése és érkeztetése a Telekomhoz.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!