GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom magam azonosítani a telefonos vagy személyes ügyintézéskor?

A telefonos vagy személyes elérhetőségeinken nem változik az azonosítás:

  • telefonos ügyintézéshez továbbra is az MT-azonosítódra/hívószámodra és az 5 számjegyű jelszavadra lesz szükséged,
  • személyes ügyintézéshez szükséges dokumentumokat pedig itt találod.

Azonban javasoljuk, hogy az online ügyfélszolgálatunkon („Beállítások”, majd "Személyes adatok" menüpont, majd „Jelszócsere és biztonságos kommunikáció”) add meg vagy frissítsd a kapcsolattartó telefonszámod és e-mail címed, hogy szükség esetén online is lehetőséged legyen az ügyintézésre, számlafizetésre.

Utoljára frissítve: 2020. november 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!