2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik a költözési igény bejelentése után?

Rögzítjük rendszereikben a szerződésmódosítási igényed, majd továbbítjuk a műszaki munkatársainknak. Ha a műszaki felmérés alapján át tudjuk helyezni a szolgáltatásaidat, hamarosan időpontot egyeztetünk veled.
A megbeszélt időpont előtt ismét felvesszük veled a kapcsolatot. Ekkor lehetőséged van jelezni, ha a korábban megbeszélt időpont mégsem alkalmas a számodra.

Ha a műszaki felmérés során kiderül, hogy még sem tudjuk áthelyezni a szolgáltatásaidat, levélben értesítünk a további lehetőségeidről. 

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!