2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan juthatok hozzá az eSIM-hez?

Az eSIM képes készülékekre letölthető eSIM profil nem létezik fizikai formában, a letöltéséhez aktiváló kód szükséges. Amennyiben mobil szerződésedhez eSIM formátumú kártyát igényelsz, az aktiváló kódot QR kód képében az eSIM aktiváló kódot tartalmazó dokumentumban kapod meg, melyet a Telekom fiókod „Dokumentumok”  menüpontjában találsz meg.

Ha az eSIM-et üzletünkben szeretnéd aktiválni, vagy nem éred el a dokumentumot Telekom fiókodban, akkor a kódot az ott elhelyezett tabletek egyikén mutatjuk meg, így azonnal aktiválhatod az eszközödet és elkerülheted a felesleges nyomtatást is. Javasoljuk, hogy a minimális várakozás érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!