Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol rendelhetem meg a MultiSIM-et?

MultiSIM szolgáltatást megrendelheted online, telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1414-es számon, vagy személyesen üzleteinkben.

eSIM képes Apple Watch esetében a mobilkapcsolathoz szükséges MultiSIM-ed rendeld meg a "Watch" applikáción keresztül a "Mobilhálózat beállítása" vagy a "Get Cellular Data" menüpontban.

Ha a személyes megrendelést választod, javasoljuk, hogy foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!