GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi kell tennem, ha a Wi-Fi Hanghívás használatakor a telefonhívás minőségével problémám van (pl. csökkent hívásminőség, hívás megszakadás)?

Kérjük, első lépésként indítsd újra a telefonod, de ha a problémát az újraindítás után is tapasztalod, hívj minket a 1412-es számunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?).

Amennyiben Telekomos otthoni szolgáltatásod van, és az internetet tőlünk veszed igénybe, a Wi-Fi hálózattal kapcsolatos észrevételeidet szintén a 1412-es telefonszámunkon jelezheted.

Ha más szolgáltatótól veszed igénybe a vezetékes internetet, kérjük, a szolgáltatód ügyfélszolgálatán jelezd a Wi-Fi hálózati problémát.

Utoljára frissítve: 2020. február 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!