Mi kell tennem, ha a Wi-Fi Hanghívás használatakor a telefonhívás minőségével problémám van (pl. csökkent hívásminőség, hívás megszakadás)?
Kérjük, első lépésként indítsd újra a telefonod, de ha a problémát az újraindítás után is tapasztalod, hívj minket a 1414-es számunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?).
Amennyiben Telekomos otthoni szolgáltatásod van, és az internetet tőlünk veszed igénybe, a Wi-Fi hálózattal kapcsolatos észrevételeidet szintén a 1414-es telefonszámunkon jelezheted.
Ha más szolgáltatótól veszed igénybe a vezetékes internetet, kérjük, a szolgáltatód ügyfélszolgálatán jelezd a Wi-Fi hálózati problémát.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!