GYAKORI KÉRDÉSEK

Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a Telekom számla havi összegét?

Kérjük, ezt a lehetőséget akkor használd, ha Telekom otthoni és Telekom mobil szolgáltatásaid egy közös számlán jelennek meg.

A számla ellenértékét a havi rendszerességgel küldött számla első oldalán a "Szolgáltató – Kibocsátó" adatai között található bankszámlaszámra utalhatod.


Átutaláshoz (megbízáshoz) szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Magyar Telekom Nyrt.
Számlaszám: a havi számlán találod meg
Összeg: a havi számlán találod meg
Közlemény: a befizetni kívánt a számlán található 53-mal kezdődő és 16 számjegyből álló számlasorszámot, több számla esetén pedig kérjük, tüntesd fel azt az azonosítót, amit a számládon megtalálsz: az ügyfélszámot vagy a folyószámlaszámot.

Abban az esetben, ha a számla nem áll rendelkezésedre, akkor az alábbi bankszámlaszámok közül, a számodra legmegfelelőbbre adhatsz átutalási megbízást bankodnál.

Telekom számla esetén az alábbi számlaszámok egyikét add meg:

  • CIB Bank Zrt: 10700024-04021609-52100008 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU28), vagy
  • Unicredit Bank Hungary Zrt. 10918001-00000002-10040108 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU38), vagy
  • BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-02693488 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU38)

Utoljára frissítve: 2019. november 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!