Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.

Amennyiben az aktiválási folyamaton végig haladtál, de az órád nem csatlakozik a hálózatra, vagy a folyamat közben hiba történt kérjük először próbáld meg az aktiválást újra.

A MultiSIM aktiválás egyes esetekben hosszabb ideig (akár 20 perc) is eltarthat, így türelmed kérjük a folyamat teljes befejezéséig.

Amennyiben az újabb próbálkozás után is hibát tapasztalsz, kérjük vedd fel velünk kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1414-es telefonszámon, ahol kollégáink segítenek neked.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!