Hol tudom megtekinteni az esedékes készülék- illetve eszközrészleteket?
A Telekom Mobil szolgáltatásokhoz kapcsolódó készülékrészletről külön Részletfizetési értesítőt mellékelünk a havi számlához, melyet Telekom fiókodba vagy a Telekom alkalmazásba belépve, a Számlák menüpontban tekinthetsz meg. A havi számla és a készülékrészlet külön számlaszámon kerül nyilvántartásra. A havi készülékrészlet fizetési határideje a hó utolsó napja.
Amennyiben az eszközt a hónap utolsó napján vásároltad részletre:
A részletfizetési megállapodás a vásárlás pillanatában előre ütemezve készül el. Az első részletfizetési határideje a következő hónap utolsó napja. Ha a szerződésed nem válik aktívvá a tárgyhónapban, vagy nincs számlázandó tétel, akkor nem küldünk havi számlát a következő hó elején. Az azt követő hónapban két részletfizetési értesítőt kapsz, egy lejártat és az aktuálisat.
Amennyiben nem érkezik számla a vásárlást követő hónapban, kérjük, hogy jelezd azt ügyfélszolgálatunkon. Ilyen esetben eseti banki átutalással, online ügyfélszolgálaton rendezheted a számlát.
A Telekom otthoni szolgáltatásokhoz kapcsolódó havi készülék és/vagy eszközrészletekről a havi számlában értesítünk. Ezt szintén a fenti módon, Telekom fiókodban nézheted meg. A nyilvántartás egy számlaszámon történik egy fizetési határidővel.
Amennyiben több készülék- vagy eszközrészlet szeretnél befizetni:
Banki átutalással, pontos összeg megadásával indítsd el a tranzakciót. FONTOS! A közlemény rovatba fel kell tüntetni a folyószámlaszám mellett:
- a 16 karakteres (vásárlási) számla sorszámát, amely megtalálható a havi számlán, vagy
- jelezd szövegesen, hogy az átutalást csak az eszközrészletre kell könyvelni és hány havi részletről van szó
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!