2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?

Telekom fiókodban a következőkkel tudunk téged azonosítani:

  • Mobiltelefonszámmal
  • e-mail-címmel
  • MT azonosítóval
  • Üzleti azonosítóval
  • Facebook fiókoddal (amennyiben azt előzőleg hozzákapcsoltad Telekom fiókodhoz)

Sikertelen belépéskor kérjük, ellenőrizd:

  • az általunk elküldött egyszer használatos 4 jegyű kódot, valamint annak érvényességét (szükség esetén kérj újat, vagy lépj be egyéb módokon)
  • valid belépési adatokat (email címet, mobiltelefonszámot, stb. adtál-e meg

Az egyszer használatos jelszót minden esetben az általad megadott mobiltelefonszámra, illetve e-mail címre küldjük el, ezért javasoljuk, hogy legyen nálad az a mobilkészülék, amelyben a kiválasztott SIM kártyát elhelyezted. E-mail cím megadásakor nyisd meg email postafiókodat. Hiányzó kód esetén javasoljuk a SPAM/Levélszemét mappa ellenőrzését is.

Utoljára frissítve: 2022. július 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!