2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem vagyok ügyfél, miért kaptam e-mailt a Telekomtól?

Előfordulhat, hogy egyik ügyfelünk tévesen a Te e-mail címedet adta meg kapcsolattartási címként.

Ha tévesen megadott adat miatt, vagy bármilyen más hiba miatt kaptál levelet, de nem szeretnél többet kapni, akkor a problémát jelezheted a téves üzenet továbbításával az ugyfelszolgalat@telekom.hu címen vagy jelezheted itt is. Utóbbi esetben válaszd a "Tájékoztatás" főkategórián belül az "Adattörlési kérelem" alkategóriát!

Utoljára frissítve: 2022. május 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!