Ha telepítéssel járó otthoni szolgáltatást is szeretnél a terméked mellé, a megrendelésedet december 9. 14:00-ig kell leadnod. Részletek
Ha telepítéssel járó otthoni szolgáltatást is szeretnél a terméked mellé, a megrendelésedet december 9. 14:00-ig kell leadnod. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő, ha az óra pozíciója nem frissül?

Ellenőrizd, hogy az óra aktív mobil adatkapcsolattal rendelkezik-e: a fel-le nyíl látható az óra kijelzőjének felső sávjában. Ha nem látható a jel, akkor indítsd újra az órát.

Ha beltérben tartózkodsz az órával, akkor a helymeghatározás WiFi és/vagy LBS alapján történik, ezekben az esetekben a pozícióváltoztatás nem feltétlenül követhető nyomon a MyKi Watch mobilalkalmazásban.

Utoljára frissítve: 2022. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!