2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan fizethetem ki a TV-vevőegységen keresztül kölcsönzött filmet?

A filmek kölcsönzésének díja utólag, a következő havi számlán jelenik meg, a TV szolgáltatási díjaival együttesen.

A filmkölcsönzést Videotéka szolgáltatásunk keretében veheted igénybe, melyről bővebb információt itt találsz.

Ha havonta több filmet is megnéznél, a figyelmedbe ajánljuk a MoziKlubot, mellyel kedvező áron nézheted kedvenc filmjeidet és sorozataidat a TV-képernyőn és a Telekom TV GO-val laptopon, tableten és okostelefonon.
Sőt, a  MoziKlubot már külön havi díj fizetése nélkül is elérheted, ha Szuper Családi Mozi csomagra váltasz!

A filmek kölcsönzési díját a TV-készülékeden, a Videotékába belépve nézheted meg.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!