Hogyan cserélhetem le mobil hívószámomat?
Meglévő havi díjas előfizetés esetében - pl. zaklatás miatt - kérheted a hívószámod megváltoztatását, az alábbi módokon:
- saját kézjegyeddel ellátott igényben, melyet honlapunkon, e-mailben csatolhatsz,
- valamint további elérhetőségeinken.
Abban az esetben, ha az általunk felkínált hívószámok valamelyike megfelelő számodra, akkor kizárólag a számcsere díját kell kifizetned.
Amennyiben az ügyintéző által felkínált hívószámok egyike sem felel meg, és helyette a rendelkezésre álló számtartomány soron következő 10-15 száma közül választod a hívószámot, vagy egyéni kérés alapján kerül a szám kiosztásra, akkor a számcsere díja mellett a választott hívószám díjával is számolnod kell.
A számcsere díja:
- ügyintézés üzletben: 10 000 Ft/alkalom/előfizetés
- telefonos vagy írásos ügyintézés: 7000 Ft/alkalom/előfizetés
- választott hívószám: 10 000 Ft/alkalom/előfizetés
A számcserét követően, kérjük, kapcsold ki azt a készüléket, amelyikben az érintett előfizetést használod, majd kb. 5 perc után kapcsold vissza! Ezt követően már az új hívószám fog élni, a régi szám már nem lesz elérhető.
Domino hívószám esetén a hívószám cseréje nem lehetséges.
Ebben az esetben új Domino SIM-kártya vásárlását javasoljuk, új telefonszámmal, melyet online, kedvezményes áron és - lehetőség szerint - ingyenes belföldi házhoz szállítással meg is rendelhetsz.
Magánszemélyek - egyéni előfizetők - legfeljebb 10 db Domino előfizetéssel rendelkezhetnek.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!