GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom vissza online rendelésemet?

Ha még nem küldtük ki a terméket, ezen az oldalon keresztül, chat-en, vagy a 1414-esügyfélszolgálati telefonszámon van lehetőséged jelezni lemondási igényedet, megadva a vásárlás adatait (rendelés szám, készülék típusa). 

Ha a már postázott rendelésed szeretnéd lemondani, a terméket ne vedd át a futártól. Ha mégis átveszed, a termék átvételét követően 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Részleteket az elállásról és visszaküldésről itt olvashatsz.

Az interneten rendelt termék visszaadását legegyszerűbben postai úton kezdeményezheted, saját költségeden. Postacímünk: 1239 Budapest, Európa u. 6. C/1. épület.
Kérjük, a csomagon mindenképp tüntesd fel, hogy "Webshop visszáru".

Amennyiben az online vásárolt eszköz, vagy annak csomagolása sérült, akkor is jogosult vagy arra, hogy a terméket az átvételtől számított 14 napon belül visszaadd.

Utoljára frissítve: 2020. november 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!