GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár megérkezik?

Ha nem tartózkodsz otthon, amikor a futár megérkezik, a futár írásos értesítést hagy, illetve telefonon is megpróbál elérni. Ezután még kétszer kíséreljük meg kiszállítani a csomagot. 

Javasoljuk, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy, mert a futár a megrendelést külön felhívás nélkül szállítja házhoz és nincs arra lehetősége, hogy a megrendelést a rögzítettől eltérő címre szállítsa ki.

Házhoz szállítás esetén a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat a GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted. Kérjük, hogy az aktuális információk lekérdezésénél a rendelésszám elé írd be a 6-os vagy 1-es előtagot. Azaz, ha a rendelésszám hét számjegyű, akkor a lekérdezendő GLS csomagszám 61234567 lesz, ha pedig nyolc számjegyű akkor 112345678. A GLS ügyfélszolgálatát a +3618020265 telefonszámon érheted el.

Minden, Telekom honlapon feladott rendelés esetén csak a szerződő fél jogosult az átvételre, más személyt megjelölni nem lehetséges.

A mobil előfizetésedhez rendelt készülék/tartozék esetén a szállítást kérheted munkahelyedre, Pick Pack pontra is, így napközben, nem kell otthon várnod a futárra.

Az otthoni előfizetéshez rendelt eszközt (TV, laptop, tablet vagy játékkonzol) kizárólag a telepítési címre szállítjuk ki.

Utoljára frissítve: 2019. június 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!