Vidanet infók - Magyar Telekom csoport

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Hisense
    • LG
    • Philips
    • Samsung
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Mobilnet + hívás díjcsomagok
    • Csak mobilnet díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • MultiSIM
    • Roaming
    • Számhordozás
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Telekom szolgáltatásokkal kapcsolatos változások Vidanet területen

Ahogy a postai úton küldött levélben is szerepelt, szeretnénk tájékoztatást adni a Magyar Telekom Nyrt. és a Vidanet Zrt. között létrejött megállapodásról és arról, hogy ez milyen változást jelent a jelenlegi szolgáltatásokra vonatkozóan.

Általános kérdések

Miért változik a szolgáltatóm?Miért változik a szolgáltatóm?

A Magyar Telekom Nyrt. és a ViDaNet Zrt. között létrejött üzleti megállapodás eredményeképp az érintett ügyfeleknél 2023.12.01. naptól a ViDaNet Zrt. fogja biztosítani az otthoni internet és hang szolgáltatásokat, illetve ettől a naptól a Telekom a TV szolgáltatást sem tudja tovább nyújtani.

Bezárás
Van-e teendőm vagy mindent elintéz a két szolgáltató?Van-e teendőm vagy mindent elintéz a két szolgáltató?

Otthoni internet és hang szolgáltatások: ezeket a szolgáltatásokat jogviszony megszakítás nélkül, az előfizetői szerződések lényeges feltételeinek változása nélkül, változatlan havi díjon fogja biztosítani a ViDaNet Zrt. A szolgáltatás kapcsán felmerült teendőkről a "Telefon előfizetés", "Internet előfizetés" és "Szolgáltatásokhoz tartozó eszközök" menüpontok alatt írunk részletesebben.

TV szolgáltatás: az új szolgáltatás kapcsán a levél kézhezvételét követően, 2023.12.01. előtt a ViDaNet Zrt. munkatársai felkeresik az érintett ügyfeleket és ismertetik az igénybe vehető TV díjcsomagjaikat, majd szerződéskötés után, előre egyeztetett időpontban üzembe helyezik a TV szolgáltatást. A szolgáltatás kapcsán felmerült teendőkről a "TV előfizetés" és "Szolgáltatásokhoz tartozó eszközök" menüpontok alatt írunk részletesebben.

Számlázás, fizetés: amennyiben csoportos megbízással fizeti számláit, úgy szükség lehet számlavezető bankjával történő egyezetésre, melyhez a szükséges információk a "Számlázás, fizetés" menüpontban találhatók.

Bezárás
Milyen ügyfeleket és milyen szolgáltatásokat érint a változás?Milyen ügyfeleket és milyen szolgáltatásokat érint a változás?

Telekom lakossági és üzleti, vezetékes internet, hang és TV szolgáltatásokkal rendelkező ügyfeleket érint a változás az alábbi településeken: Csököly, Dunakiliti, Gige, Győrújfalu, Jákó, Kadarkút, Kaposfő, Kiskorpád, Mezőcsokonya, Mosonmagyaróvár, Naszály, Rinyakovácsi, Somogysárd, Tata, Vámosszabadi. Mobil előfizetések nem érintettek a változásban.

Fontos, hogy ezen településeken sem minden ügyfelünk érintett, akik igen, őket levélben értesítettük.

Bezárás
Mikor történik meg a szolgáltatóváltás?Mikor történik meg a szolgáltatóváltás?

2023.12.01-i hatállyal lépnek életbe a változások. Az Ön előfizetői szerződését az egyedi előfizetői szerződés és a ViDaNet Zrt. általános szerződési feltételei (amelyek itt érhetők el: https://www.ViDaNet.hu/dokumentumtar/aszf/hatalyos-aszf) fogják alkotni.

Bezárás
Maradhatok-e mégis a Telekomnál otthoni szolgáltatásaimmal?Maradhatok-e mégis a Telekomnál otthoni szolgáltatásaimmal?

Az értesítésben megjelölt szolgáltatások 2023.12.01-től a Telekomtól már nem vehetők igénybe.

Bezárás

Számlázás, fizetés

Meddig kell fizetnem a Telekomnak a számlát?Meddig kell fizetnem a Telekomnak a számlát?

Otthoni internet és hang szolgáltatások: 2023.11.30. napig a Telekom fogja kiállítani Önnek az internet és a hang szolgáltatások ellenértékét tartalmazó számlát.

TV szolgáltatás: a ViDaNet TV üzembe helyezésének napjáig (melynek pontos időpontját a ViDaNet munkatársai egyeztetik Önnel) a Telekom fogja kiállítani a számlát, azt követően pedig a ViDaNet Zrt. (A ViDaNet TV üzembe helyezés napjától a felmondás napjáig (2023.12.01) a Magyar Telekom felé nem keletkezik fizetési kötelezettség a TV havi díjára vonatkozóan.

Bezárás
Mikortól kell a ViDaNetnek fizetnem a számlát?Mikortól kell a ViDaNetnek fizetnem a számlát?

Otthoni internet és hang szolgáltatások: 2023.12.01. napot követő időszakra a ViDaNet Zrt. fogja kiállítani Önnek az internet és a hang szolgáltatások ellenértékét tartalmazó számlát.

TV szolgáltatás: a ViDaNet TV üzembe helyezés napjától a ViDaNet Zrt. fogja kiállítani a számlát.

Fontos! A ViDaNet Zrt. számlázási gyakorlata (számlakiküldés ideje) eltér a Magyar Telekom gyakorlatától. Az adott hónap számláját előre küldik ki, azaz például a decemberi hónapra vonatkozó számla december elején fog megérkezni.

Bezárás
Változik-e a fizetési mód (például most átutalással/csoportos megbízással fizetek)?Változik-e a fizetési mód (például most átutalással/csoportos megbízással fizetek)?

Lehetőség van továbbra is az eddig megszokott, Ön által preferált díjfizetési módot választani, azonban díjfizetési módtól függően kérjük, a következőkre kiemelt figyelmet fordítson:

  • Átutalásos díjfizetés: A ViDaNet Zrt.-től érkezett, ViDaNet logóval ellátott számlák ellenértékét a ViDaNet Zrt. CIB banknál vezetett 10700031-04270401-51100005 számú bankszámlára kell átutalni. A számlaszám a ViDaNet Zrt. számláján is szerepelni fog.
  • Csoportos beszedési megbízás: Kérjük, egyeztessen számlavezető bankjával, adjon a ViDaNet Zrt. részére felhatalmazást. A felhatalmazáshoz szükséges szolgáltatás azonosító: A11919531T001.
  • Postai csekken történő befizetés: A határidőben történő befizetésen kívül egyéb teendő nincs.
  • Bankkártya: A bankkártyával történő fizetésre a ViDaNet Zrt. is lehetőséget biztosít, melynek részleteiről a ViDaNet Zrt. fog tájékoztatást nyújtani.
Bezárás
Elektronikus számlát kaptam a Telekomtól, megmarad ez a ViDaNetnél is?Elektronikus számlát kaptam a Telekomtól, megmarad ez a ViDaNetnél is?

Igen, amennyiben Ön eddig elektronikusan kapta a számláját, úgy a ViDaNet is így fogja küldeni.

Bezárás
Érinti a változás az e-Pack kedvezményemet?Érinti a változás az e-Pack kedvezményemet?

Az otthoni e-Pack kedvezmény megszűnik, azonban a ViDaNet Zrt. tájékoztatni fogja Önt az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódóan igénybe vehető kedvezményekről.

Bezárás

Telefon előfizetés

Megmarad-e a telefonszámom?Megmarad-e a telefonszámom?

Igen, a telefonszáma változatlan marad.

Bezárás
Változik-e a havi díjam?Változik-e a havi díjam?

Az otthoni hang szolgáltatást jogviszony megszakítás nélkül, az előfizetői szerződések lényeges feltételeinek változása nélkül, változatlan havi díjon fogja biztosítani a ViDaNet Zrt.

Bezárás
Változik-e a díjcsomagom?Változik-e a díjcsomagom?

Igen, a ViDaNet aktuális portfóliója alapján olyan díjcsomagot fog biztosítani, ami az ügyfelek eddig használt díjcsomagjának feltételeit teljesíti.

Bezárás
Okoz-e kiesést az átmenet a szolgáltatásomban?Okoz-e kiesést az átmenet a szolgáltatásomban?

A hang szolgáltatás átállásának időigénye miatt kisebb kiesés 2023.11.30 napján 20:00 és 24:00 előfordulhat.

Bezárás
Mi történik a kiegészítő szolgáltatásaimmal?Mi történik a kiegészítő szolgáltatásaimmal?

Amennyiben előfizetéséhez havi díjas kiegészítő szolgáltatást is igénybe vett, azok 2023.12.01. naptól megszüntetésre kerülnek. A kiegészítő szolgáltatások jövőbeli használatának lehetőségéről a ViDaNet Zrt. tud tájékoztatást adni.

Bezárás
Bérelt telefonkészülékem van a Telekomtól, vissza kell adnom vagy megtarthatom?Bérelt telefonkészülékem van a Telekomtól, vissza kell adnom vagy megtarthatom?

A telefon készüléket nem szükséges visszajuttatni a Telekom részére, azt megtarthatja, és a ViDaNet a továbbiakban havi bérleti díjat már nem fog számlázni a készülékért.

Bezárás
Van bármi teendőm, hogy december 1. után is működjön a szolgáltatás?Van bármi teendőm, hogy december 1. után is működjön a szolgáltatás?

Csak akkor van teendője, ha a tájékoztató levél 'Otthoni telefon' pontjában erről tájékoztatást küldtünk. Ha szerepel a levélben ilyen információ, akkor kérjük, aszerint járjon el, vagyis 2023.11.30. napon 20:00 után a telefonkészülék kábelét húzza ki modemből (vagy a fali aljzatból) és csatlakoztassa a másik, internetelérést biztosító modemhez (annak TEL feliratú bemeneti portjához). Ez az az eszköz, amin keresztül Ön továbbra is igénybe fogja venni az internetet és az otthoni hang szolgáltatást a ViDaNettől.

Bezárás

Internet előfizetés

Változik-e a havi díjam?Változik-e a havi díjam?

Az otthoni internet szolgáltatást jogviszony megszakítás nélkül, az előfizetői szerződések lényeges feltételeinek változása nélkül, változatlan havi díjon fogja biztosítani a ViDaNet Zrt.

Bezárás
Változik-e a díjcsomagom, ugyanezt a sebességet kapom a ViDaNetnél is?Változik-e a díjcsomagom, ugyanezt a sebességet kapom a ViDaNetnél is?

A ViDaNet aktuális portfoliója alapján fog olyan díjcsomagot biztosítani, ami az eddig használt díjcsomagjának feltételeit teljesíti. Előfordulhat, hogy a jelenleginél nagyobb sebességű csomagot fog kapni (a szolgáltatás havi díja ettől nem emelkedik), kisebb sebességűt azonban semmiképpen sem.

Bezárás
Okoz-e kiesést az átállás a szolgáltatásomban?Okoz-e kiesést az átállás a szolgáltatásomban?

Az átállás nem fog kiesést okozni az otthoni internet szolgáltatásban.

Bezárás
Mi történik az Okoswifi szolgáltatásommal?Mi történik az Okoswifi szolgáltatásommal?

Az Okoswifi hátralévő készülékrészleteit továbbra is a Magyar Telekom Nyrt részére kell megfizetni, melyről a továbbiakban is díjbekérőt küldünk. A készülékhez kapcsolódó jótállást a változás nem befolyásolja, jótállási kérdésekben továbbra is a Magyar Telekom az illetékes. A Wi-Fi asszisztencia szolgáltatás pedig megszűnik, annak havi díját sem kell tovább fizetnie.

Bezárás
Használhatom továbbra is a t-online.hu végződésű e-mail-címemet?Használhatom továbbra is a t-online.hu végződésű e-mail-címemet?

Amennyiben az e-mailszolgáltatást igénybe veszi és a @t-online.hu végződésű e-mailcímeit használja, felhívjuk figyelmét, hogy 2023.12.01. naptól az e-mail szolgáltatás és az e-mailfiókok megszűnnek. Ezért kérjük, hogy a szükséges leveleket és csatolmányokat legkésőbb 2023.11.30-ig archiválja. Amennyiben 2023.11.30-ig jelzi, lehetősége van 2023.12.01. után további 6 hónapig a @t-online címre újonnan beérkező leveleit átirányítani egy Ön által megjelölt e-mail címre. Az átirányítással kapcsolatban kérjük, keresse munkatársainkat a 1414-es telefonszámon.

Bezárás

TV előfizetés

Meddig használhatom a Telekomos TV előfizetésemet?Meddig használhatom a Telekomos TV előfizetésemet?

A ViDaNet TV üzembe helyezés napjáig (mely a levél kézhez vétele és 2023.11.30. közt történik meg Önnel előre egyeztetett időpontban) a Telekom TV szolgáltatását használhatja, azt követően pedig a ViDaNet TV szolgáltatását.

Bezárás
Milyen ViDaNetes TV díjcsomagok közül választhatok és az mennyibe fog kerülni?Milyen ViDaNetes TV díjcsomagok közül választhatok és az mennyibe fog kerülni?

A ViDaNet aktuális TV díjcsomagjairól előzetesen a www.vidanet.hu/termekek/kabelteve oldalon tájékozódhat, illetve az ajánlatról, a megrendelés és üzembehelyzés részleteiről a ViDaNet Zrt. kollégái is tájékoztatni fogják Önt.

Bezárás
Mi történik, ha november 30-ig nem tudok megfelelő időpontot egyeztetni a ViDaNettel?Mi történik, ha november 30-ig nem tudok megfelelő időpontot egyeztetni a ViDaNettel?

2023.11.30-i hatállyal a Magyar Telekom Nyrt. felmondja a jelenlegi TV szolgáltatást, így a ViDaNet TV szolgáltatás üzembe helyezését ezelőtt szükséges elintézni, ellenkező esetben nem lesz működő TV szolgáltatása 2023.12.01-től.

Bezárás
Volt nálam a ViDaNet, telepítették a TV-t, a Telekom TV-jét már nem is érem el?Volt nálam a ViDaNet, telepítették a TV-t, a Telekom TV-jét már nem is érem el?

A ViDaNet TV üzembe helyezését követően a Telekom TV szolgáltatása nem vehető igénybe. Kivétel ezalól a Telekom TVGO, RTL+ Active, TV2 Play Prémium és HBO Max szolgáltatásokhoz való hozzáférés, az ezekhez szükséges regisztráció 2023.11.30-ig aktív marad.

A Telekom tulajdonában lévő, TV szolgáltatáshoz kapcsolódó eszközöket (set-top-box, IPTV esetén modem) viszont csak 2023.12.01.követően kell visszajuttatni a Telekomhoz, erről külön értesítjük majd az érintett ügyfeleket.

Bezárás
A felvett műsoraimat a ViDaNetnél is tudom majd nézni?A felvett műsoraimat a ViDaNetnél is tudom majd nézni?

Nem, a ViDaNet TV szolgáltatás üzembe helyezését követően a Magyar Telekom által nyújtott TV szolgáltatások nem lesznek elérhetőek, beleértve a kiegészítő szolgáltatásokat és a már rögzített felvételek elérhetőségét is. Ugyanakkor új műsorok felvételének lehetősége meglesz a ViDaNet-nél is, ennek feltételeiről kérjük érdeklődjön a ViDaNet ügyfélszolgálatán.

Bezárás
Változik a Filmklub hozzáférésem?Változik a Filmklub hozzáférésem?

Igen, a Flimklubhoz való hozzáférés a TV szolgáltatás váltásával, vagyis a ViDaNet TV szolgáltatásának üzembe helyezésével megszűnik.

Bezárás
Meddig tudok filmeket kölcsönözni a Filmpremieren keresztül?Meddig tudok filmeket kölcsönözni a Filmpremieren keresztül?

A ViDaNet TV szolgáltatásának üzembe helyezéséig van lehetőség a Telekom Filmpremier szolgáltatását igénybe venni.

Bezárás
HBO Max regisztrációm továbbra is érvényes lesz?HBO Max regisztrációm továbbra is érvényes lesz?

A TV streaming szolgáltatások (pl. HBO Max) regisztrációja 2023.11.30-ig aktív marad. Azt követően meglévő előfizetése deaktiválásra kerül, új, szolgáltatón keresztüli regisztráció lehetőségéről a ViDaNet ügyfélszolgálatán érdeklődhet, illetve tájékoztatni fogják Önt a TV szolgáltatás létesítésére vonatkozó időpontegyeztetés során.

Bezárás
Az Archív TV-t továbbra is használhatom?Az Archív TV-t továbbra is használhatom?

A ViDaNet TV szolgáltatásának üzembe helyezéséig van lehetőség a Telekom Archív TV szolgáltatását igénybe venni.

Bezárás
Több TV-nk is van, a ViDaNetnél is tudunk majd több készüléken tévézni?Több TV-nk is van, a ViDaNetnél is tudunk majd több készüléken tévézni?

Igen, a ViDaNet által történő megkeresés során ezt kérjük mindenképpen jelezzék a ViDaNet munkatársainak.

Bezárás
Mobilon/tableten/laptopon is szoktuk nézni a Telekom TVGO-t, ezzel mi történik?Mobilon/tableten/laptopon is szoktuk nézni a Telekom TVGO-t, ezzel mi történik?

A Telekom TVGO regisztrációja 2023.11.30-ig aktív marad. Azt követően meglévő előfizetése deaktiválásra kerül. A ViDaNet-nél elérhető többképernyős tévézés lehetőségéről a ViDaNet kollégái fogják tájékoztatni, illetve a ViDaNet honlapján tájékozódhat.

Bezárás

Szolgáltatásokhoz tartozó eszközök

ViDaNettől kapok új modemet az internethez, vagy megmarad a mostani?ViDaNettől kapok új modemet az internethez, vagy megmarad a mostani?

Az internetelérést és telefonszolgáltatást biztosító modem megmarad, 2023.12.01-től a ViDaNet Zrt.tulajdonába kerülve, változatlanul biztosítva az internet és/vagy hang szolgáltatásokat.

Bezárás
Felmondásra kerül a TV szolgáltatás, mit csináljak a set-top-box-szal?Felmondásra kerül a TV szolgáltatás, mit csináljak a set-top-box-szal?

A TV szolgáltatáshoz jelenleg használt összes Telekom tulajdonú eszközt (set-top-box-o(ka)t, illetve IPTV esetén a modemet is) vissza kell küldeni a Magyar Telekom részére, 2023.12.01. napot követően. A visszaküldésről újabb emlékeztetőt küldünk a későbbiekben.

Bezárás
Két modemem is van, egy az internethez, egy a TV-hez, melyikkel mi a teendő?Két modemem is van, egy az internethez, egy a TV-hez, melyikkel mi a teendő?

Az internetelérést biztosító modem megmarad, a TV-hez használt modemet vissza kell küldeni a Magyar Telekom részére, 2023.12.01. napot követően. A visszaküldésről újabb emlékeztetőt küldünk a későbbiekben.

Bezárás
Hogyan kell visszaküldeni az eszközöket a Telekomnak?Hogyan kell visszaküldeni az eszközöket a Telekomnak?

1. Magyar Posta kirendeltségein jelezze, hogy Telekom ügyfél és mutassa be a Visszaküldési tájékoztatót (Melyik postán adhatom le? Használja a Magyar Posta postakeresőjét a “Csomagküldemény feladására” kijelölt postahivatalok szűrésére: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso) Kap egy előre megcímzett dobozt, ebbe tegye bele a visszaküldendő eszközöket és ezt az Eszközvisszaküldési tájékoztatót! Írja fel a dobozra 9 jegyű MT azonosítóját, amit a Telekom fiókjában vagy a Telekom applikációban az előfizetés adatainál talál meg! Zárja le a dobozt a ragasztócsík segítségével és adja fel díjmentesen!

2. Az eszközöket üzleteinkben is leadhatja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében foglaljon online időpontot a www.telekom.hu oldalunkon.

Bezárás

Egyéb szolgáltatások

Kötöttem biztosítást is a Telekomnál, az megmarad?Kötöttem biztosítást is a Telekomnál, az megmarad?

Nem, 2023.11.30. napján a Magyar Telekom Nyrt által biztosított, otthoni szolgáltatásokhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások (például: biztosítás) megszűnnek.

Bezárás

Hűségidő

Hűségben van a szolgáltatásom, mi történik a hűségidőmmel?Hűségben van a szolgáltatásom, mi történik a hűségidőmmel?

A jelenlegi otthoni internet és hang szolgáltatásokhoz kapcsolódó határozott idejű szerződései 2023.12.01. naptól határozatlan idejűvé válnak.

Bezárás
Hűséget kötöttem, én nem akarom ezt a változást, felbonthatom a hűségemet?Hűséget kötöttem, én nem akarom ezt a változást, felbonthatom a hűségemet?

A jelenlegi otthoni internet és hang szolgáltatásokhoz kapcsolódó határozott idejű szerződései 2023.12.01. naptól határozatlan idejűvé válnak.

Amennyiben a szolgáltatásokat a módosításokkal már nem kívánná igénybe venni, jogosult a postai értesítés kézhezvételétől számított 45 napon belül azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül felmondani az előfizetői szerződést, amelyet ügyfélszolgálatunkon személyesen (vagy írásban meghatalmazott képviselő útján), vagy levélben megküldött nyilatkozattal (annak kézbesítésének napjával) tehet meg.

Bezárás

Vásárolt készülékek

Részletre vettem készüléket a Telekomnál, mi történik ezzel 2023.12.01.után?Részletre vettem készüléket a Telekomnál, mi történik ezzel 2023.12.01.után?

Amennyiben a határozott idejű szerződéséhez részletfizetési konstrukcióban vásárolt készüléket (pl. mobiltelefon, TV, laptop, Telekom Wi-Fi Extra eszköz), úgy a hátralévő készülékrészleteket továbbra is a Magyar Telekom Nyrt részére kell megfizetni, melyről a továbbiakban is havonta díjbekérőt küldünk.

Bezárás
Garanciális a készülékem, ha elromlik, hol intézhetem a javítást?Garanciális a készülékem, ha elromlik, hol intézhetem a javítást?

A készülékhez kapcsolódó jótállást a változás nem befolyásolja, jótállási kérdésekben továbbra is a Magyar Telekom az illetékes.

Bezárás

Telekom mobil előfizetőket érintő kérdések

A mobil előfizetésemet is át kell vinnem a ViDaNethez?A mobil előfizetésemet is át kell vinnem a ViDaNethez?

Nem. A szolgáltatóváltás csak az otthoni szolgáltatásokra vonatkozik.

Bezárás
Maganta1-es ügyfél vagyok, hogy érinti a változás a mobil előfizetésemet?Maganta1-es ügyfél vagyok, hogy érinti a változás a mobil előfizetésemet?

Amennyiben otthoni szolgáltatásai mellett mobilelőfizetéssel is rendelkezik, úgy tájékoztatjuk, hogyan érinti Önt a változás:

  • Magenta 1 ügyfélként havi díjas mobil szolgáltatással: Magenta 1-be bevont mobil szolgáltatásának/szolgáltatásainak havi díja változatlan marad, de a Magenta 1-et és a hozzá kapcsolódó előnyöket a továbbiakban nem tudjuk biztosítani.
  • Magenta 1 Domino ügyfélként: a Magenta 1 Domino megszűnik, így a továbbiakban a dupla feltöltési bónuszt nem tudjuk biztosítani.
Bezárás
Van mobil előfizetésem, de nem vagyok Magenta1-es, mi történik így a mobillal?Van mobil előfizetésem, de nem vagyok Magenta1-es, mi történik így a mobillal?

Amennyiben otthoni szolgáltatásai mellett mobilelőfizetéssel is rendelkezik és nem Magenta 1-es mobil ügyfél, akkor az otthoni szolgáltatások változása nem érinti a mobilszolgáltatás díjait és feltételeit.

Bezárás

Ügyintézés, hibabejelentés

Meddig hívhatom a Telekom ügyfélszolgálatát? És milyen esetekben?Meddig hívhatom a Telekom ügyfélszolgálatát? És milyen esetekben?

2023.11.30. napig tartó időszakra vonatkozó kérdéseivel, valamint azt követően is a készülék részletfizetéssel kapcsolatban a Telekom ügyfélszolgálatot hívhatja a 1414-es telefonszámon, üzleti ügyfélként pedig a 1400-as telefonszámon.

Bezárás
Hol érem el a ViDaNet ügyfélszolgálatát?Hol érem el a ViDaNet ügyfélszolgálatát?

A ViDaNet Zrt.-t a 1203-as telefonszámon érheti el.

Bezárás
Mikortól hívhatom a ViDaNetet?Mikortól hívhatom a ViDaNetet?

2023.12.01. napot követően kérdés esetén a ViDaNet Zrt.-t keresheti a 1203-as telefonszámon.

Bezárás
Ha hibát tapasztalok a szolgáltatásban, kinél kell jeleznem?Ha hibát tapasztalok a szolgáltatásban, kinél kell jeleznem?

Otthoni internet és hang szolgáltatások: 2023.11.30. napig a Telekom, utána a ViDaNet kereshető, amennyiben hibát tapasztal.

TV szolgáltatás: a ViDaNet TV üzembe helyezés napjáig a Telekom, azt követően pedig a ViDaNet kereshető, amennyiben hibát tapasztal.

Bezárás

Üzleti ügyfeleket érintő speciális kérdések

Üzleti ügyfélként más vonatkozik rám mint a lakossági ügyfelekre?Üzleti ügyfélként más vonatkozik rám mint a lakossági ügyfelekre?

Az ezen az oldalon megadott kérdések és válaszok üzleti ügyfeleinkre is vonatkoznak.

Bezárás
Domain szolgáltatásom van, van-e teendőm?Domain szolgáltatásom van, van-e teendőm?

A Domain szolgálatás hordozással átvihető az új szolgáltatóhoz, így tovább használható. A ViDaNet-nél jelezni kell hordozási szándékot.

Bezárás
Fix IP szolgáltatásom van, van-e teendőm?Fix IP szolgáltatásom van, van-e teendőm?

A Fix IP szolgálatás nem hordozható más szolgáltatóhoz, ezért a ViDeNet-től új Fix IP címet kell igényelni és beállítani a vezetékes net szolgáltatáshoz.

Bezárás
Aldomaines levelzést használok, van-e teendőm?Aldomain-es levelzést használok, van-e teendőm?

Az e-mail-cím nem hordozható más szolgáltatóhoz, ezért a ViDeNet-től új e-mail-címet kell igényelni és a meglévő e-mail-címről biztonsági másolatot kell készíteni, ami a levelező rendszerbe felcsatolható (PST).

Bezárás
Magenta1 Business ügyfél vagyok, érinti a változás a mobil előfizetésemet?Magenta1 Business ügyfél vagyok, érinti a változás a mobil előfizetésemet?

A Telekom Mobil szolgálatásra továbbra is érvényesül a Magenta 1 Business kedvezmény.

Bezárás

Amennyiben nem talált kérdésére választ, kérjük, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat otthoni ügyfélként a 1414-es, üzleti ügyfélként a 1400-ás ügyfélszolgálati számainkon.

Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek