Kedves Ügyfelünk! 

Ezúton tájékoztatunk, hogy 2020.09.08-tól a Mobilvásárlás Önkiszolgáló felületén az alábbi változások lépnek életbe: 

1. e-matrica vásárláshoz már nem lesz szükség a mobilvásárlási PIN kód megadására.
2. a szeptember 8-tól megvásárolt e-matricák nem jelennek meg a Mobilvásárlás Önkiszolgáló felület tranzakciós listájában. Az új e-matrica vásárlásaidról a számládban találsz információt, illetve amennyiben az „INFO” szót elküldöd SMS-ben a 06-30-8100-100-as számra, érvényes e-matricáidról válasz SMS-ben tájékoztatunk.
3. az egyenlegek felhasználásának sorrendje az Ügyfélszolgálatunk segítségével módosítható.

Kérdés esetén hívd Ügyfélszolgálatunkat. 

Belépés a Mobil Vásárlás alkalmazásba

  • +36 -
  •  



Köszöntünk az Önkiszolgáló Felületen! Itt tudod módosítani a Mobilvásárlás szolgáltatásod beállításait.

  • Belépéshez kérjük, hogy add meg azt a Telekom mobilszámot, amihez kapcsolódóan beállítottál Mobilvásárlás szolgáltatást, illetve az ehhez tartozó előfizetői vagy Domino jelszót!
  • Milyen jelszót használj? Havi díjas előfizetés esetén jelszód a szerződés megkötésekor megadott 5 számjegyű jelszó. Ha Domino kártyás vagy, jelszavad létrehozhatod 1777-es információs számon vagy az Internetes Önkiszolgáló Ügyfélszolgálaton.