2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
 
Áttekintés
Előnyök
Eszközről
MI kell hozzá?
Videók
Segítség kell?


Megérkezett az új, 4K képes, Android alapú

Telekom TV!


Üdvözlünk a végtelen szórakozás világában, ahol minden nap felfedezhetsz valami újat!


 

Mire képes az új Telekom TV?

Szintet lépünk a minőségi tévézésben, Magyarországon elsőként a Telekomnál érhetők el 4K TV-csatornák és Videotéka tartalmak!


  • Éld át az UltraHD és a HDR élményt a Love Nature 4K és a Eurosport 4K csatornákon keresztül!
  • Lélegzetelállító képminőség, részletesség és tisztaság, mert a 4K négyszer több pixellel rendelkezik a HD felbontáshoz képest.
  • A High Dynamic Range technológia (HDR) a valósághoz legközelebbi élményt hozza el a részletesség szintjétől egészen a képhűségig, amely átadja a színeket és természetes fényt.
  • Kövesd 4K tartalom kínálatunkat, mely folyamatosan bővülni fog!
  • A 4K minőségű tartalmak csak optika és koax hálózaton érhetők el, réz hálózaton nem!
  • Keresd 4K minicsomag opciónkat külön havi díjért.

4K minőség és HDR

Megérkezett a felhő alapú felvétel opció, a Record&Go!


  • Rögzíts bármelyik eszközödön 30 órányi tartalmat és nézd vissza TV-ből felvett kedvenceidet bárhol, bármikor, több eszközön.
  • A Telekom TVGO applikációval úton-útfélen veled lehetnek felvett tartalmaid maximum 90 napig!
  • Ha tetszik az éppen futó TV-adás, de lemaradtál az elejéről, a műsor újrakezdés funkció segítségével visszaugorhatsz az elejéhez.
  • A szolgáltatás 120 percnyi megállítható, visszanézhető élő TV adást és műsor újrakezdést is lehetővé tesz.
  • A csatornák és azon belül a műsorok rögzíthetősége tartalomtulajdonosi engedélytől függ.
  • Szabd személyre ezzel az opcióval külön havi díjért díjcsomagodat!

Record and Go

Az Android alapú SmartBox-odon keresztül végtelen lehetőséged nyílik a szórakozásra!


  • Tölts le a Google Android TV app store-ból egy gombnyomással applikációkat pl: HBO GO, YouTube, VLC, Vimeo.
  • Navigálj egyszerűen a modern kezelői felületen.
  • Az eszközeiden futó tartalmaidat tükrözd vezeték nélkül tévédre a Chromecast funkcióval!
  • Tévézz kényelmesen, SmartBox-odat irányítsd hangoddal a bluetooth-os és hangvezérelt távirányítónak köszönhetően!

Google Android TV képességek

Mire képes az új Telekom TV?

Éld át a képernyők közötti teljes szabadság és átjárhatóság élményét!


  • Élvezd a tévézés szabadságát , Telekom TV előfizetésedet a Telekom TV GO segítségével több eszközre is kiterjesztheted.
  • Élő-, felvett-, kikölcsönzött- vagy félbehagyott műsorodat, filmedet, sorozatodat bármely másik képernyőn folytathatod, magaddal viheted.

Valódi többképernyős élmény

Megérkezett az új Android set-top box, a SmartBox

A legújabb lehetőségek

Nézzük, mit tud a szolgáltatás?

Ezekről bővebben tájékozódj kisfilmünkben!

Android alap

A SmartBox egy Android alapú set-top box, amely a végtelen szórakozási lehőségét kínálja.

Google Android TV ikon

Google Android TV app store:

TV-n keresztül letölthető alkalmazások és játékok, pl. HBO GO, YouTube, VLC, Vimeo.

Chromecast ikon

Chromecast képesség:

Az eszközeiden futó tartalmakat vezeték nélkül tükrözheted tévédre.

Voice ikon

Voice assistant képesség:

Hang alapú keresést, vezérlést tesz lehetővé.

Kis méretű ikon

Kis méretű (12×12 cm), energiatakarékos, és televízió hátuljára is elhelyezhető.

Jó, ha tudod!

Jó, ha tudod!

További részletek

  • Az új Telekom Tv szolgáltatás 4K Minicsomag és Record&GO (megújult Felvétel opció) választható extrákkal csak az új SmartBox-szal vehető igénybe.
  • A legjobb képi élmény eléréséhez 2.0 HDMI kábelt is mellékelünk a SmartBox-hoz. A 4K minőséghez 4K képes TV készülék szükséges, ami HDCP 2.2 titkosítási technológiával kompatibilis.
  • Egy TV előfizetéshez maximum 3 darab SmartBox igényelhető, egy darab a kiválasztott díjcsomag részét képezi, a továbbiakat már külön havi díj ellenében veheted igénybe.
  • A SmartBox-on elérhető, harmadik fél által nyújtott szolgáltatások igénybevételi feltételeit a SmartBox leírása, illetve a szolgáltatások felhasználási feltételei tartalmazzák.
  • A SmartBox wi-fi képes eszköz, de a maradéktalan és stabil szórakozási élmény érdekében vezetékkel (vagy mesh eszközre) kötve használandó. A hibaelhárítást is vezetékes használat esetén tudjuk garantálni.
  • HBO on Demand nem elérhető az új SmartBox-on. Válaszd az HBO GO-t.

Ellenőrizd a szükséges eszközök
és szolgáltatások meglétét!


Ahhoz, hogy az új Android platformon igénybe tudd venni Telekom TV szolgáltatásunkat és az új szolgáltatásokat, funkciókat ki tudd használni (4K-s tartalmak, Record&Go), ezekre lesz szükséged:

1

Telekom internet: Az új Telekom TV szolgáltatáshoz és az új funkciók igénybevételéhez, a SmartBox megfelelő működéséhez, az Android alapú alkalmazások telepítéséhez otthoni internet előfizetésre is szükség van. Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (otthoni internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.

2

Telekom fiók regisztráció: A Telekom TV szolgáltatás aktiválásához és a Telekom TV GO-n történő igénybevételéhez Telekom fiók szükséges. Amennyiben a megrendeléskor nem rendelkezel Telekom fiókkal, létrehozzuk neked!

3

HDMI TV csatlakozó: A SmartBox-ot kizárólag HDMI 2.0 kábellel tudod csatlakoztatni a tévédhez, ilyen kábelt biztosítunk számodra a SmartBox dobozában is. A szolgáltatás igénybevételéhez HDMI bemenettel rendelkező TV készülékre van szükség, ami HDCP 1.4 titkosítási technológiával kompatibilis. A 4K minőséghez 4K képes TV készülék szükséges, aminek a HDCP 2.2-t kell támogatnia. Kérjük, szerződéskötés előtt ellenőrizd a készülékedet!

Nézz filmeket, sorozatokat akkor és ahol Te akarod, a Telekom TV GO-n is!

ÉRDEKEL A TELEKOM TV GO

A Telekom MoziKlub és Videótéka kínálata folyamatosan frissül. A megjelenített tartalmak elérhetősége idővel változhat.

Hasznos tartalmak


Segítség kell?


A leggyakoribb kérdések az új TV szolgáltatásról


Hány SmartBox-on tudom nézni a Telekom TV-t?

Amennyiben a Telekom TV szolgáltatást szeretnéd több TV készüléken igénybe venni, úgy plusz havi díj ellenében lehetőséged van további SmartBox-ok igénybevételére. Egy TV előfizetéshez maximum 3 darab SmartBox igényelhető.

Mit tegyek, ha nincs a TV készülékemen HDMI bemenet?

Régi SCART bemenetű TV készülékeknél átalakító segítségével a SmartBox-hoz mellékelt 2.0 HDMI kábel használható lesz, de a megfelelő minőséghez mindenképpen HDMI csatlakozós TV készülék használatát javasoljuk. A 4K képi élmény eléréséhez 4K képes TV készülék szükséges, ami HDCP 2.2 titkosítási technológiával kompatibilis.
Amennyiben TV-készüléked cseréjén gondolkozol, ajánljuk figyelmedbe a Telekom webshopban elérhető HDMI bemenettel rendelkező aktuális TV-készülékeinket.

Miért van szükségem Telekom fiókra a Telekom TV-hez?

A Telekom TV szolgáltatás aktiválásához és a Telekom TV GO-n történő igénybevételéhez Telekom fiók szükséges. Amennyiben a megrendeléskor nem rendelkezel Telekom fiókkal, létrehozzuk neked!
A Telekom fiókodban ezeken felül nyomon követheted a számláidat, megtekintheted a szerződéseidet, és egyszerűen módosíthatsz a díjcsomagodon.
Belépek a Telekom fiókomba
Telekom fiókot regisztrálok

Record&Go-ra szeretném váltani a meglévő Felvétel opciómat. Mi történik a meglévő felvételeimmel?

A tartalmak a két opció között nem hordozhatók. A Felvétel opcióval felvett tartalmak fizikailag a set-top boxon tárolódnak szemben a felhőben tárolt, Record&Go-s tartalmakkal, ezért a korábban Felvétel opcióval rögzített tartalmak hordozása nem lehetséges.

Meglévő IPTV előfizetésem mellé szeretnék 4K minicsomagot vagy Record&Go opciót. Mivel jár a váltás?

Amennyiben meglévő IPTV előfizetésed mellé olyan opciókat (pl 4K vagy Record&Go) választasz, amelyek csak az új Telekom TV-n érhetők el otthoni internet előfizetésre és a meglévő set-top boxod helyett Android alapú SmartBoxra lesz szükséged. A cserefolyamat lépéseiről részletes tájékoztatást kapsz. A meglévő set-top box leadására személyes vagy postai úton is lehetőséged lesz a létesítést követő 8 napon belül, díjmentesen.
Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (vezetékes internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszogálatunkat a 1414-es számon.

Miért vannak korlátozások a Record&Go-nál?

A tartalmak felhőbe való rögzíthetősége a TV-csatornák engedélyétől függ. Ezek a jogok a TV-csatornán műsoronként is eltérhetnek (pl: A csatorna elérhető Record&Go szolgáltatásban, azonban egy adott műsora nem rögzíthető). A Record&Go elérhetősége az elektronikus Műsorújságban a műsorok mellett külön-külön jelölve van.
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/telekom-tv/csatorna-kinalat

Hogyan tudom igénybe venni a Telekom TV GO szolgáltatást?

A Telekom TV GO szolgáltatást a www.telekomtvgo.hu -n, vagy a Telekom TV GO Androidos vagy iOS-es applikációkkal éred el.
Ha jelenleg is Telekom TV előfizető vagy, legyen az Telekom TV, IPTV vagy SAT TV előfizetés, a Telekom TV GO szolgáltatást hozzárendelheted meglévő TV előfizetésedhez, így a TV csomagod szerinti meghatározott csatornákat a Telekom TV GO-val bármely másik eszközödön is díjmentesen nézheted, illetve az egyéb kölcsönzések is a TV előfizetésed számlájának terhére fognak történni.
Ehhez nem kell mást tenned, csupán a Telekom TV GO regisztrációhoz használt Telekom fiókhoz hozzáadod a TV előfizetésed, amennyiben ezt még korábban nem tetted meg.

A fizetős Androidos TV applikációk telepítését követően díjmentesen tudom őket használni?

Előfizetést vagy tranzakciós díjat igénylő applikációk díját a Telekom TV előfizetés nem tartalmazza.

×
×
×
×
×

Az alábbi képen látható bemenetet keresd tévéd hátulján.

HDMI bemenet



Az alábbi logók is azt jelölik, hogy a TV készüléked rendelkezik HDMI bemenettel:

HDMI logók